lillbasjkir

Alla inlägg den 21 februari 2014

Av Ellen Larsson - 21 februari 2014 11:44

Har varit riktigt dålig på att blogga nu på senaste tiden, men ska jag vara ärlig så tycker jag att det är bättre så här, jag börjar blogga nu igen utan en massa läsare som bara vill att jag ska blogga HELA tiden haha, inte för att det är något fel på mina fina läsare, om jag har några kvar.

Iallafall så har Greta haft lite kolik känningar sa veterinären iallafall, så nu ska vi promenera med henne mycket, och ge henne lite hö ofta, inget kraft.
Jag ska dit imorgon o tänkte va där hela dagen.

Puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej alla!
Den här ben handlar om en bråkig Basjkir ponny sm heter Greta som jag (som för övrigt heter Ellen Larsson) är med-skötare på.
Jag och Greta utvecklas hela tiden, och här kommer ni att få läsa om våra fram och mot-gångar.
Min lilla åsna är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards