lillbasjkir

Alla inlägg den 22 februari 2014

Av Ellen Larsson - 22 februari 2014 12:55

Sitter hos farmor nu och ska äta lunch snart.
Har fixat i stallet sen 13, har även promenerat lite med henne. Marika och kim följde med mig. Hon var ganska jobbbig med inte omöjlig, och hade sina stunder då hon var jätte duktig och avslappnad.
Marika hade med sin kamera som hon och Kim fotade mig och Greta med. Så vi gick ut på en åker för att knäppa kort så att det skulle bli fina bilder. Hon blev lite galen och när vi gick upp på vägen halkade hon och gick omkull, vi hade tur att det inte kom någon bil och att det gick bra. Inga skador eller så!
Ska upp dit lite senare när jag har ätit och ge henne lite hö osv.

Bilderna kommer troligen upp här senare idag!
?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej alla!
Den här ben handlar om en bråkig Basjkir ponny sm heter Greta som jag (som för övrigt heter Ellen Larsson) är med-skötare på.
Jag och Greta utvecklas hela tiden, och här kommer ni att få läsa om våra fram och mot-gångar.
Min lilla åsna är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards